Sjuk..=(

i ondags vaknade jag upp med en dunderförkylning...=(
och en rejäl hosta..
men förövrigt var jag inte så himla dålig...
intalade mig själv att jag skulle jobba anyway..
så det blev och traska till jobbet( mitt gammla jobb) och bli upplärd pånytt..
inte för att jag älskade det men oextrapengar skadar ju inte..
när jag kom dit så blev det en stor suck.. nästan inga jag kännde var kvar och som grädde på nosen så var peronalen
sjukt dryga och otrevliga...
inte ens ett hej kunde de avvara..
hade nod alrdig behandlat en ny tjej så.
fyy för uppstöddiga typer..
dagen nejnej..

sedan så kom natten till torsdag och jag blev självklart sämre med hög feber och en rejäl
hosta..
dålig var jag..
Mannen fick vara hemma och jag kunde slappna av..
men bara igår för idag skulle han prompt jobba vare sig jag var frisk eller inte..
tack för den... nu får man press på sig när man är sjuk oxå...=(
men det var okej idag... rätt jobbigt och inte kurera sig när måe dåligt..
men det är ju klart nu..

jobb på Coop imon och jag ser fram emot ett 12 timmars pass..
tur att jag ringde chefen imorse och föklarade att jag själklart kan jobba men vet inte om min kropp pallar ac hela dagen och underber som hon är forstod hon mig ocg fixade in en annan tjejesom kan jobba det sena passet för mig.. jäkligt snällt och jag kan andas ut..
8 timmar ska jag nog stå ut..
hade inte gjort det om jag inte hade trivs så bra som jag gör...!!!

nu ska jag koka en kopp te och vänta på min famlij
som är och handlar..

tyck lite synd om mig...
hosthost..

pusss



Kommentarer
Postat av: L

Krya på dig!!! kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback