Mamma, middag, promenad och vin

Mamma ringde och frågade om vi ville ha middag idag, och det tackar man ju inte nej till en söndag..
så jag och Olivia och Christian tog en lååång promenad och mamma följde med en sväng..
sedan var det massa god mat och kaffe efter det..!!
mmm så gott..
mamma är världsbäst!!!
man blir verkligen upppassad till tusen..  Mysigt värre..
Gjorde en kaffesväng till Dennis sedan och tjöta lite..!
maxi fick sig ett besök av oss idag oxå..!
tomatpuré och banan stod på inköpslistan idag
men jag vet inte hur det blev 300 kr..!
hihii.!!

när vi väl kom hem så tog jag mig ett glas rödvin och kikade över till grannen..!
olivia ville ju promt inte vara där för hon var antagligen övertrött men vi har fortfarande inte lyckats lägga henne än..
gnällig flicka ikväll..
inget är bra för lilla damen idag..
tänderna gissar jag på..

Imon kommer morfar2..!!
var så himla längesedan vi träffades så det ska bli riktigt skönt att ses-.!!=)
annars så ska mannen min jobba över hela veckan så jag och olivia får vara själlva hela veckan=(
tråkigt men det behövs..!
jag ska gå brevid och lära mig de nya folket på mitt gamla jobb..
onsdag och torsdag ska jag jobba där.. ser inte fram emot det ..=( men det är pengarna jag vill åt juh..
lördag på Coop..=) ska bli kul!!

jaja, missa gossip så laddar ner det nu..=)

pusss och tack mammi  för idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback