helgen med nattjobb(dimma)

fredag- vanlig dag..
fredagkväll åkte till jobbet..
jobbade hela natten och med de härliga bussförbindelserna från munkegärde till olskroken
så var jag där aningen tidigt och hemma långt efter mitt passs var slut..
sov då till fyra eller strax efter.
åt middag, lekte med dottern min lite och sedan blev det en promenad till kungälv för att då sätta mig på bussen till jobbet igen.
pust.
kaffeeee..
MMA - The Zone stod på¨listan i början av mitt pass så sedan blev det hemfärd för mig och min brukare..
kaffe och lite film så gick tiden..
när mitt pass var slut så var det igen spåragn, buss och buss..
pust
väl när jag var hemma och liknar en zombi talande, övertrött och kaffedarrig person.
(drack förvisso en hel del kaffe
olivias mormor kom hem till oss och så
fick vi besök av några släktiingar så mysigt när de kommer,,=)
när klockan var runt tre så hade jag fortfarande inte sovit..
puhh trötta jag ville upp coh bada men somnar då i badkaret..
ojdå..=)
fick gå och lägga mig pisseblöt och somnade på stört.!
två timmar sömn och sedan mys med familjen..

gissa om jag sov gott sedan.

imorse så vaknade ollie vid nio..
bettan var på besök och lös upp min dag..!!¨så fin!!

nu ett bad och lite mys med min man!!
desperate housewives avsnitt..=)

måndagkväll så är väl alla extra trötta..!
hehe

puspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback