BF

BarnFri kväll ikväll..
lillan ska sova över hos mormor..=)
dom ska mysa och leka och jag och christian ska festa och mysa vi oxå..
fsat ensamna..
kanske kommer hit några men annars blir det bara vi och lite vin..!!!

skönt att få sakna henne..

jobb på coop igår och dom är lika goa mot mig som vanligt.. känns toppen.!
har fått en tid i veckan nu så en bra början iallafall..
och så ska jag jobba varannan fredag natt som personlig assistent åt min gamla brukare..
han är inte gammal utan jag jobbarde där innan jag blev mammaledig..
känns skönt att komma dit bara nån kväll då och då.. inte hela tiden nu i början..

jahopp.. ska bara vänta på min lilla princessa som ligger uppe i sitt rum och ssova att hon ska vakna så vi kan åka till mormor och jag och christian ska åka hem och fixa oss och maten..=)
egen gjord pizza på menyn ikväll..
mmums med ost och kex senare..!!!

undrar vad jag ska ha på mig..?!

...

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback